Infolinia sprzedażowa | Pn-Pt: 8:00 - 20:00 | Sob: 9:00 - 17:00

Potrzebujesz ubezpieczenie? Zadzwoń
801 333 222 lub zamów rozmowę

Łatwa komunikacja

Łatwa komunikacja

  • Dodano:
  • Ocena:
    1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek
    Loading...

Grupa ERGO Hestia stawia na dialog w kontaktach z klientami, dlatego w rozwiązywaniu trudnych spraw pomaga im konkretna osoba prowadząc spersonalizowany dialog – rzecznik klienta. Podobnie jest np. w procesie likwidacji szkód, kiedy poszkodowanym przydzielany jest indywidualny opiekun. Mechanizm dialogu sprawdza się również w ramach ubezpieczeniowego Forum Idei, gdzie każdy użytkownik ma możliwość zgłaszania pomysłów na rozwój ubezpieczeń a najlepsze propozycje są wdrażane przez firmę.

Klienci mtu24.pl mogą korzystać z możliwości dialogu oferowanych przez Grupę ERGO Hestia. Grupa jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadziła m.in. funkcję rzecznika klienta. Rzecznik umożliwia klientom spersonalizowany kontakt w niestandardowych sprawach. Dialog z klientami i poszkodowanymi oraz rekomendacja działań – tego od swojego rzecznika mogą od dziś oczekiwać również klienci mtu24.pl. Rzecznik klienta to kolejny krok w analizowaniu powodów niezadowolenia klientów, która jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce 7 lat temu opracowała proces analizy wpływających do firmy skarg i odwołań. Na tej podstawie wprowadziliśmy już ponad 500 usprawnień.

[Zamów rozmowę regulamin=’http://www.mtu24.pl/regulamin/’ text=’Chcesz dowiedzieć się o nas więcej?’ type=’post’ mail=’procsprzedaz@procontact.pl’]

Od początku tego roku na ubezpieczeniowym Forum Idei ponad 300 zarejestrowanych użytkowników zgłosiło już niemal 70 pomysłów, pod którymi znalazło się przeszło 550 komentarzy. Każdy internauta od początku roku ma możliwość realnego wpływu na kształt ubezpieczeń. Zasada jest prosta – zgłoszony pomysł na usprawnienie lub nowy produkt musi zyskać poparcie społeczności. Każdy z użytkowników za aktywność na Forum otrzymuje punkty, które następnie może inwestować w konkretne pomysły. Firma wdroży te pomysły, które zyskają poparcie społeczności i są rentowne.

[Oblicz składkę url=’https://www.mtu24.pl/direct/forms/calculation/newKom/CalculationRegisterS1.seam’ text=’Oblicz składkę ubezpieczenia OC w mniej niż <em>minutę</em>’]

Te działania pokazują, że ubezpieczenia nie muszą być skomplikowane i zawiłe, a kontakt z ubezpieczycielem może odbywać się na zasadzie dialogu. W ramach uproszczenia kontaktu i procedur poszliśmy jeszcze dalej i ułatwiliśmy klientom odwołanie się od decyzji ubezpieczyciela. Obecnie klienci mtu24.pl w uproszczony sposób mogą składać odwołania (m.in. poprzez wprowadzenie dedykowanego adresu e-mail: odwołania@ergohestia.pl). Decyzje wysyłane do klientów mtu24.pl zawierają również klauzule przypominające im o prawach do odwoływania się bezpośrednio do towarzystwa ubezpieczeń.