Dlaczego mtu24.pl?

mtu24.pl to nowoczesna forma kontaktu i zakupu ubezpieczeń korzystająca z doświadczeń dotychczasowej marki MTU potwierdzona Najwyższym Standardem Ochrony Grupy ERGO Hestia. Nowoczesna forma sprzedaży oznacza dla naszych klientów wszelkie dostępne opcje zakupu ubezpieczeń przez telefon i Internet. Czerpiąc z dotychczasowych doświadczeń innych marek Grupy ERGO Hestia umożliwimy naszym klientom dopasowanie ubezpieczenia do ich oczekiwań i potrzeb – zarówno w zakresie ochrony jak też możliwości finansowych.

Jesteśmy częścią grupy ERGO Hestia

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało ponad 25 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód. ERGO Hestia jest zarazem największą firmą ubezpieczeniową spośród powstałych w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce, czyli po 1989 roku. Swoją pierwszą polisę wystawiła w 1991 roku.

Łatwa komunikacja

Grupa ERGO Hestia stawia na dialog w kontaktach z klientami, dlatego w rozwiązywaniu trudnych spraw pomaga im konkretna osoba prowadząc spersonalizowany dialog – rzecznik klienta. Podobnie jest np. w procesie likwidacji szkód, kiedy poszkodowanym przydzielany jest indywidualny opiekun. Mechanizm dialogu sprawdza się również w ramach ubezpieczeniowego Forum Idei, gdzie każdy użytkownik ma możliwość zgłaszania pomysłów na rozwój ubezpieczeń a najlepsze propozycje są wdrażane przez firmę.

Gwiazda jakości obsługi 2018

Nagrody przyznawane za działania Grupy ERGO Hestia są dowodem uznania dla oferowanego przez nas Najwyższego Standardu Ochrony. Doceniają nas zarówno Klienci jak i partnerzy biznesowi. To nagroda potwierdzająca satysfakcję naszych Klientów. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie głosów największej w Polsce społeczności konsumentów.

Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym

CPOP to ekspercka jednostka założona przez Grupę ERGO Hestia do pomocy najbardziej poszkodowanym ofiarom wypadków, których sprawcą był kierowca posiadający ubezpieczenie OC ERGO Hestii. Powstało już w 2009 roku, jako pierwsze tego typu przedsięwzięcie w zakresie likwidacji szkód osobowych w Polsce, a jego działalność to naturalna konsekwencja strategii Grupy ERGO Hestia gwarantującej wszystkim ubezpieczonym Najwyższy Standard Ochrony. Od 1 czerwca 2015 r. CPOP działa na rynku jako niezależna spółka.